طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

ورود به 23 ماهگی

1395/12/1 17:41
نویسنده : مامی مهدیه
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  یه سلام برفی به همه بهمن ماهی ها  یه سلام به روی ماه همه  یه سلام گرم و مادرانه به دخمل خودم

امیدوارم همیشه خدا تنت سالم و دلت خوش باشه

 

اخرین روز بهمن مصادف با تولد من یعنی مامان مهدیه  جون طهورا گلی هستش . سوپرایز خاصی  نداشتم  کادوم

هم دو روز جلو تر از بابا قاسم گرفته بودم  و فقط روز جمعه ناهار که داشتیم میرفتیم خونه مادرجون یه کیک خریدیم

وبردیم همون جا دور هم یه جشن مختصر و مفید گرفتیم. امسال تولدم زیاد بهم خوش نگذشت غمگین

و اما طهورا جون

اول از همه با ورود به ماه اسفند شما وارد بیست و سومین ماه زندگیت شدی گل من

دوستت دارم عزیزم

           

 

                                    

         دخترم ببخش این روزا خیلی سرم شلوغه و مثل قبل نمیتونم

باهات بازی کنم آخه عروسی عمه نزدیکه و تصمیم دارم تا قبل عروسی خونه رو کاملا مرتب کنم و بخاطر این فشار کاری روم زیاده تازه تزیینات تولدت هم مونده و دارم کارا  رو پیش میبرم واین مسئله باعث دلخوری شما شده. پوزش عزیزمبوس

                  

پسندها (1)

نظرات (0)