طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

روزهای بهاری ما

1396/2/21 11:33
نویسنده : مامی مهدیه
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم تو ماه اردیبهشت هستیم و داریم از این هوای ناز بهار نهایت لذت رومیبریم . توی باغمون درختهای

آلوچه شکوفه زدن و هرکدومشون چند تا میوه دادن و یه حال و هوای خوبی به باغ دادن .شما هم هربار که میری باغ

کلی بدو بدو میکنی و حسابی خاک بازی میکنی یا میری سراغ آب و خودتو خیس می کنی منم درکنار حرصی که

میخورم ، لذتشم میبرم که دخملم بزرگ شده می تونه روپاهای خودش وایسته و بزرگ شده

دوستت دارم عروسک من

فعلا نمیتونم با آرامش پست بزارم چون کامپیوتر خونه سوخته و تو محل کار کلی مشغله دارم . اینم لابه لای کارام

تونستم ثبت کنم. این ماه کاملا درگیر بودم .با اومدن بازرس و مرتب بودن اوضاع یکم فشار کاریم کم شده تازشم تمام مدت بعد از ظهرها علاوه بر انجام دادن کارها شما هم همراه من بودی با من می اومدی سر کار و برگشتی

البته صبح ها مامان منیژه از شما نگهداری می کرد.واین کمک میکرد به من که حجم زیادی از کارها رو صبح انجام بدم و عصر بتونم بیشتر برات وقت بزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)