طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

هفته بیست و پنجم بارداری

1393/9/25 11:53
نویسنده : مامی مهدیه
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من خوبی دخملم عزیزم این روزا آرامش خوبی تو زندگی مون برقراره چون خونه دیگه مرتب شده و فقط یه خورده کارای جزیی مونده که اونم زیاد اختلالی ایجاد نمی کنه و این باعث شده خیلی حالمون خوب باشه باباجی امروز ناهار خونه نمی اد و من وشما میریم خونه مامان منیژه  صبح به زن دایی هم زنگ زدم گفتم فاطمه جونو بیاره ببینمش  دلم براش تنگ شده عمه قربونش بره امروز دوباره یه آزمایش داشتم که ببینم خدایی نکرده عفونت  گرفتم یا نه دیگه از این آزمایشا خسته شدم  ولی خوب چاره ای نیست باید از سلامتی خودم وشما مطمئن بشم  خبر خوب دیگه اینه که تا 7 روز دیگه صفر ماه تموم می شه  ومن وشما و باباجی مامان منیژه میریم که برات سیسمونی بخریم  2روز پیش من وبابا اتاقتو مرتب کردیم  و اسباب بازی هایی  که تا الان برات خریدم رو خوچل چیدیم تو کمدت  اینقده ناز شده که نگو فقط باید لباس و تخت و یه خورده لوازم بهداشتی برات تهیه کنیم همش می رم تو اتاقت یه نگاهی می اندازم و وسایلاتو ناز می کنم .زود بیا پیشم باشه مراقب خودت باش عزیزدلم.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان علیرضا
25 آذر 93 12:12
سلام میشه به پسر کوچولوی من رای بدین؟ کد 13 رو به 1000891010 پیامک کنید