طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

سلاااااااااااااااااااام ما اومدیم

1393/10/10 10:36
نویسنده : مامی مهدیه
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم امید وارم حالت خوب باشه ما اومدیم با یه عالمه خرید ای خوچل  جدید دیروز یعنی سه شنبه  من وباباجی ومامان منیژه و بابا محمدرضا رفتیم برات وسایل سیسمونی بخریم  یه عالمه لباس ناز وقشنگ و با تشک خواب و کیسه خواب نوزادی و جوراب و.........برات خریدیم البته همشو گرون خریدیما بعدا به دنیا اومدی نگی مامان واسم چیکار کردی چون خرجت از همین اول بالا بوده حالا مای بیبی نخریدیم ورشکست شدیم گیج دست رو هرچی میزاشتیم  فروشنده می گفت مارکه واسه همین گرونه راضی ماهم گفتیم دیگه ایرادی نداره  یدونه گل دخملی که بیشتر نداریم چشمک  عزیز دلم تا اینجا حدود 60 درصد خریدات انجام شده مابقی رو هم انشاء الله  تو همین روزا  می خریم  که پیشاپیش مبارکت باشه  دخمل نازمجشن راستی خاله نازی (همکار مامان) همون که قراره برات پلنگ صورتی  بخره  قه قهه پیشم نشسته  بهت واسه اینهمه چیزای خوشگلی که داری تبریک گفته چون شما فعلا زبون نداری من از طرفت گفتم مرسی خاله جون قابلی نداره فقط حیف که لباسام اندازت نمی شن

صبح هم با خاله مژگان یه سر رفتیم برات یه سری چیزای دیگه مثل لیف حموم و جوراب شلواری و کفش جغجغه ای برات خریدم  که اونا هم مبارکت مباشه  فقط مونده ساک نوزادی و بالش مخصوص شیردهی نوزاد وآویز بالای تخت و با پتو نوزادی و تخت و تشک و چند تا عروسک دیگه برات بخرم دیگه بعدش فقط روزا رو بگذرونیم تا شما زود بیای پیشمون و خونه پر از نور و شادی بشه

                                دوستت دارم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)