طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

پایان 4 ماهگی

1394/5/9 10:36
نویسنده : مامی مهدیه
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم پایان ماه چهارم زندگیت و ورود به پنج ماهگی مبارک باشه

 

دختر نازم دوست دارم و انشاء اله همیشه زنده و سلامت در کنار ما باشی

ببخشید که بازم نتونستم به موقع وبلاگتو به روز رسانی کنم چون  تو خونه نت نداشتیم و سر کار هم اینقد سرم شلوغه که دیگه فرصت نمی کنم. 3 مرداد نوبت واکسن 4 ماهگیت بود که شکر خدا اونم انجام دادیم و الان حالت خوبه فقط می مونه پروژه سوراخ کردن گوشت که تا یکی  دوهفته دیگه انجامش می دم . اینروزا درکنار بابا خیلی بهمون خوش می گذره  غروبا دیگه میزنیم بیرون  وکلی دور دور میزنیم و شما حسابی از مناظر سرسبز دورت لذت می بری ولی متاسفانه دوباره فردا بابا می ره ماموریت و من وشما تنها می مونیم  .

حسابی بازیگوش شدی و خیلی از خوردن هندوانه لذت میبری فکر کنم لثه ت می خواره چون دستت همش تو دهنته واسه همین از دندون گیر برات استفاده می کنم ولی بازم تمایل داری دست تو دهنت کنی. دیروز ناهار خونه مامان منیژه بودیم و بعد ازظهر  من وشما و بابا و مامان منیژه و بابا محمد رضاو فاطمه جون و دایی و زن دایی رفتیم دریا شما دریا رو دیده بودی ولی فاطمه جون اولین بار بود که اومده بود دریا خیلی بهمون خوش گذشت. ومن بعد از مدت ها تنی به آب زدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)