طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

روزای عشقولانه ما

1394/10/23 10:11
نویسنده : مامی مهدیه
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی قربونت برم  عاشقتم مادر عاشقتم دخملم

عزیزم دیروز از محل کارم داشتم می اومدم خونه که تا سرکوچه رسیدم متوجه شدم شما و مامان منیژه پشت شیشه منتظر من هستین منم از سر کوچه براتون دست تکون دادم و بعدششما متوجه من شدی و واسه اولین باری بود که  دستاتو چسبوندی به شیشه و داری خوشحالی میکنی و بعدش دستاتو واسم تکون می دادی اینقده ذوق زده شدم که می خواستم قورتت بدم عشقم . دوستت دارم عزیز دلم دختر کوچولوی من دختر ناز

           

 

و اما  امروز عشقم  امروز تولد عمه زهرا هستش که همین جا تولدشو بهش تبریک می گم

                            

امیدوارم همیشه و صحیح و سالم در کنار پسرای گلت باشی عزیزممحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)