طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

دخملک گریون من

1394/11/7 10:57
نویسنده : مامی مهدیه
483 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل خوب خوبم عزیز دلم  قربونت برم فدای قلب کوچیکت   قربونت برم  دخملم  وقتی بیداری اصلا اجازه نمیدی  از کنارت تکون بخورم حتی اجازه ندارم یه دستشویی برم اگه خدایی نکرده از جلوی چشمت دور شم کل اهالی ساختمون رو خبر دار می کنی

                           

واقعا خسته کنندس  اصلا امور خونه از دستم در رفته همه چیز شلخته و ریخته پاشیدس  فقط به خودم امید می دم که این یه مدته و وقتی بزرگ بشی  بیشتر واسه نظافت خونه وقت میزارم.

 

با این وجود دخترم من راضی هستم و همه دنیا رو خرج می کنم تا یه لحظه گل لبخند رو لبات بکارم.

            دوستت دارم عزیز دلم

                                                           عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)