طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

برگشتن بابا از ماموریت

1394/11/26 12:38
نویسنده : مامی مهدیه
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی نفسم  امروز صبح به بابا زنگ زدم گفتش که غروب پیش ماست جشنجشن

آره گلکم این چپند روزی که بابا پیش ما نبود نزاشتم بهت سخت بگذره یا حوصلت سر بره  مدام بردمت خونه و

آوردمت و یکم ماشین سواری و یکم با آبجی فاطمه مشغول بودی و خلاصه خوب بود این سری و منم از فرصت

نهایت استفاده رو بردم و خونه رو حسابی مرتب کردم و با خاله نوشین جمعه رفتم تمرین رانندگی یکم دیگه تلاش

کنم خودم می تونم مستقل بشم و ماشین رو بردارم البته الان زیاد نیازی به ماشین ندارم ولی بعدا که شما بزرگ

بشی واسه بردن شما به کلاس آموزشی و مدرسه نیازم میشه و موقع هایی که بابا نیست همش باید از بابا

بزرگ تقاضا کنم منو ببره یا بیاره خلاصه اگه دست فرمونم خوب بشه  به نفع همه هستش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)