طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

پایان 10 ماهگی و ورود به 11 ماهگی

1394/12/11 0:47
نویسنده : مامی مهدیه
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و درود  فراوان به دخمل نازم عزیز دلم قربونت برم شما دیگه الان 10 ماهت تموم شده و وراد 11 ماهگیت

شدی قشنگمجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

 

 

  دخمل نازم امیدوارم همیشه همیشه تنت سالم و لبات خندون باشن

واما اندر احوالات این روزای ما:

خوب چند روز پیش تولد من بود عزیز دلم و شما و بابایی برام سنگ تموم گذاشتین  کیک و گل خوشگل و کادو

بسیار زیبا امسال بابا برام نیم ست گوشواره و پلاک خریده بودش و  یه گلدون گل خوشگل که واقعا سوپرایز شدم

هرچند صبح جمعه که  روز تولدم  بود تنهام گذاشت و رفت محل کارش ولی برای ناهار هرجور بود خودشو رسوند  و

از دلم در آورد.اتفاق بعدی در تکاپو بودن من برای تهیه لباسای عید شما و در تدارک بودن مراسم جشن تولدته البته

لباس عروست یکی دو روزه دیگه حاضر میشه بعدش باید ببرمت آتلیه و بعدش چاپ تقویم و...خلاصه کلی کار دارم .

یه اتفاق خوشگل دیگه که دیروز افتاد این بود که شما برای بار دوم دختر دایی دار شدی و دومین برادر زاده من دیروز

یعنی 9 اسفند 1394به دنیا اود یه دخمل لوس و ملوس خوش اومدی عمه جون امیدوارم پا قدمت خوش باشه

وبه زودی خونه دار بشین .

پسندها (1)

نظرات (0)