طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

هفته دوازدهم بارداری

1393/6/17 10:45
نویسنده : مامی مهدیه
164 بازدید
اشتراک گذاری

      اللهم صل علی علی بن موسی الرضا(ع)

 

سلام عزیز دلم خوبی عشقم  فدای قلب کوچیکت شم که بی صبرانه منتظر شنیدن صدای قشنگش هستم من و بابایی هم خوب وسلامتیم وملالی  نیست جز دوری شما محبت عزیز دلم دیشب  یعنی یک شنبه من وشما وبابایی باهم رفتیم عروسی خاله آمنه ( دوست صمیمی من) عروس خانوم اینقده ناز شده بود البته قبل رفتن زمانی که داشتم آماده می شدم به شما توضیح دادم که  عروس دوست من و در آینده قراره معلم نقاشی شما بشه و به شما هنر تدریس کنه از الان نوبت کلاس نقاشی شما رو زدم آرام خیلی خوب بود ولی حیف که  زمان حضورمون خیلی کوتاه بود کلا رفت وبرگشتمون یک ساعت طول کشید چون بابایی کسی رونمی شناخت حوصلش سر رفته بود و اصرار کرد بعد از شام برگردیم خونهشاکی امیدوارم خوشبخت بشن اشکال نداره بعدا فیلم عروسی شو می بینیم.بوس

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)