طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

عید سعید فطر مبارک

1395/4/19 21:18
نویسنده : مامی مهدیه
272 بازدید
اشتراک گذاری

مبارک باشد این سال و همه سال

طاعات و عبادات همه مومنین مقبول در گاه احدیت

انشاءالله نماز و روزه ها و نیایش های ما هم مورد قبول واقع بشه و گوشه چشمی از نگاه خدا برای قبول شدن

پرونده سیاه هممون کافیه

امسال به سختی تو ماه رمضون تونستم قرآن رو ختم کنم  انشاء الله که خودش پشت و پناه من و خانوادم

مخصوصا دخمل وروجکم باشه و کمکم کنه که بتونم از پس بزرگ کردن دخملی بر بیام.

گزیده ای از عکس های عید فطر دخملی رو آپلود کردم که بزارم تو وبلاگش

 

 

 

 

 

 

 

این عکس مربوط به روز عید فطر میباشد و دخملی که در پارک فومن مشغول  میل کردن کلوچه فومنی  در کنار

مجسمه های پارک هستن ناگفته نماند که به محض پیاده شدن از ماشین دخمل رفت پیش یه خانواده که در

حال خوردن کلوچه بودن و اینقد گفت   مه   مه  که اونا بهش کلوچه دادن و تا من رسیدم دستشو بگیرم

دخملی دیگه آبرو ریزی شو  کرده بود. و کار از کار گذشته بودشخجالت

دیگه فکر کنم باید تا یکم عاقل تر شدن دخمل دور وبلاگو خط بکشم چون هر کاری میکنه تا فقطهش توجه کنم

همین الان برای جلب توجهمن سرشو محکم کوبوند به دیوار و داره تو بغلم گریه میکنه . بعد از ظهر ها هم باید

حتما پیشش بخوابم  تا بلند شم چند دقیقه بعد از من بیدار میشه حتی نماز صبح هم به سختی میتونم برم

بخونم اصلا انگار به من سنسور وصل کرده که تا ازش دور میشم متوجه میشه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)