طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

ورود به شانزدهمین ماه زندگیت مبارک

1395/5/4 1:38
نویسنده : مامی مهدیه
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عشقم  ورودت به شانزدهمین ماهگرد زندکیت رو تبریک میگم

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖💖

اندروقایع اینروزای نا

خوب باید عرض کنم نا چند روزی رو مهمان مامان منیژه بودیم چون بابا قاسم ماموریت بود و مامان مهدیه یعنی اینجانب  هوس آموزش شنا به سرم زده بود و این شد که محبور شدم  در خانه مادر اقامت کنم  و بابا مخمد رضا برای شما دو تا جوجه ناز خرید و شما هم حسابی با جوجه های بخت برگشته مشغول بودی یعنی اگه فیلمتو تو فضای مجازی بزارم به عنوان حیوان آزار میان  دستگیرت میکنن میبرن 😂  و منم مشغول کلاسای شنا بودم  بعدش با برگشتن بابا قاسم از مانوریت ماهم به خانه رجعت کردیم و همون موقع بود که درگیر گرما زرگی شدید و استفراغ و اسهال شدیم و هم شنا و هم من به فاصله دو روز راهی بیمارستان شدیم.بنده خدا بابا قاسم  هم گرفتار ویروس نا شد ولی  مقاومت کرد و بیمارستان نرفت روز جمعه که مصادف بود با یک مرداد  نود و پنج هم عقد عمه سودابه بود که همه چیز به خوبی و خوشی برگزار شد و کلی شادی کردیم  خبر بعدی اینکه یکم قد کشیدی و دیگه راحت میتونی وسایل رو لبه اوپن رو بکشی 😯

اما خدا رو شکر تقرییبا حرف گوش میدی البته گاهی اوقات هم  یکدنده و لجبازی😤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)