طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

میلاد حضرت معصومه و روز دختر گرامی باد

1395/5/14 1:08
نویسنده : مامی مهدیه
343 بازدید
اشتراک گذاری

                     

 

عزیز دلم عاشقتم  دوستت دارم جیگرم روزت رو بهت تبریک میگم و امیدوارم تنت سالم و دلت خوش باشه

    به راستی که همه عروسکای دنیا یتیم می ماندند اگر دختر ها نبودند

  امیدوارم  با عنایت خداوند مهربان و زیر سایه مولا علی و حضرت زهرا س  بتونم دختری با ایمان و با حیا بزرگ کنم  . دوستت دارم گلم.

هنوز برات تدارک کادو ندیدم صبح میرم برات کادو میگیرم ولی چون فردا ظهر عازم تهران و خونه عمه ناهید

هستیم و  واسه جمعه هم عازم اصفهان این شد که فرصت کادو گرفتن نداشتم .امیدوارم بهمون خوش بگذره و

شما اذیت نشی تازه قراره بعد از اصفهان یه سفر چهار محال بختیاری بریم خونه عمو یوسف که دوست قدیمی

بابا هستن که یه گل دخمل نازم دارن و قراره فردا برم بازار کلی سوغاتی و کادو ی روز دختر بگیرم .این اولین

باری هست که بعد تولدت  من و شما و بابا جی تنهایی قراره بریم مسافرت و مامان منیژه و بابا محمد رضا ما را

همراهی نمیکنن  اینه که یکم استرس دارم  چون خودم از اون دسته آدمایی هستم که تو مسافرت بیحال

میشم  و حالا باید مراقب شما دخمل کنجکاو  و بازیگوش هم باشم . امیدوارم به سلامتی و خوشی بریم و

برگردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)