طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

عکسای اخیر دخملی

1395/5/14 1:40
نویسنده : مامی مهدیه
353 بازدید
اشتراک گذاری

اخه چرا من هیچی از فضای مجازی نمیدونم حتی بلد نیستم جهت صفحه عکسو عوض کنم  وااای

 

اینجا پارک فومن هست که روز عید فطر باهم رفته بودیم

 

اینم شمایی که محو تماشای مجسمه ها شده بودی

 

 

درمورد کج و کوله بودن عکسا هم باید اعتراف کنم  که علاوه بر بیسواد بودن در زمینه وبلاگ و یا به عبارتی کم

سواد بودن در این زمینه خدا وکیلی فرصت هم نمیکنم بشینم یاد بگیرم  یعنی صبح تا از خواب بیدار شم خیلی

هنر کنم سریع کارای رو زانه خونه رو تا شما خوابیبه انجام برسونم که اغلب نا موفقم  و شما یکسره نق میزنی

که بغلت کنم  و یا بازی  بازی  میکنی  بعضی مواقع  که خیلی کم پیش میاد تا شما خوابی بتونم  یه چند

صفحه مطالعه کنم . ظهر ها هم که تا بخوابونمت  ساعت 2:20 میشه و باید تند تند میز ناهار بابا رو بچینم 

یعنی خیلی خانومی کنی اجازه بدی یه 20 دقیقه یه نرمش کوتاه داشته باشم که اونم به ندرت حلقه هولاپ

هولاپ که اصلا اجازه نمیدی تا دستم میبینی سریع میدویی میای ازم بگیری  یه اینجور اوضاعی دارم من .

یعنی تا قبل بیدار شدنت دستشویی رفتم که خوشبحالم وگرنه  باید تا اومدن بابا صبوری کنم. دیگه فرصت

فضای مجازی 1:30شب به بعده که خودم دیگه حالشو ندارم امشبم  وقت گذاشتم بخاطر روز دختر بود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)