طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

17 ماهه شدن دخملی

1395/6/6 15:25
نویسنده : مامی مهدیه
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم  ورودت به هفدهمین ماه زندگیت رو تبریک میگم.

  انشاءالله همیشه سالم باشی و گل خنده از رو لبات کم نشه عزیزم.

 

 یه تبریک دیگه به همسر عزیزم  تاج سرم  عشقم و تکیه گاه محکمم بگم و اونم شاد باش به مناسبت 31 سالگرد تولد همسری .

  از طرف خودم و طهورا جونم آرزوی سلامتی و کامیابی رو برات دارم . امیدوارم همیشه صحیح و سلامت باشی و سایت بالای سر من وطهورا جون باشه .

                        دوستت دارم عشقممحبت

          

   یه تبریک دیگه به برادر زاده عزیزم فاطمه زهرا جون که نهم شهریور  دو سالش تموم میشه عزیز دل عمه تولدت مبارک باشه عشقم.

امیدوارم تنت سالم و دلت خوش باشه گلم. دوستت دارم.محبت

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)