طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

سلاااااااااااااااام عزیزم

1393/6/31 12:12
نویسنده : مامی مهدیه
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی عشق من عزیز دلم دیروز  نوبت اولین چکاب سلامتی شما بود و ما باهم رفتیم سونو گرافی و خانم دکتر بهم گفت که همه چیز ok هستش و مشکل خاصی وجود نداره بعد از اینکه خیالم از باب سلامتی شما راحت شد و شکر خدا به جا آوردم و بعدش دوست داشتم جنسیت شما رو بدونم که خانم دکتر به من گفتن قابل شناسایی نیست و نمیشه با قطعیت بگه اشکال نداره عشقم مهم اینه که شما سلامت و شاداب در کنار من و بابایی باشه فقط خانم دکتر بهم تذکر داد که نباید وسایل سنگین بلند کنم چون شما ممکنه اذیت بشی و منم از این به بعد بیشتر مراقب خودم و شما می شم  فقط از خدا می خوام که فرزندی سالم وصالح نصیب من کنه 

    دوست دارم گلم

پسندها (1)

نظرات (0)