طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

شنبه 12 مهر 1393

1393/7/12 11:13
نویسنده : مامی مهدیه
125 بازدید
اشتراک گذاری

هفته سیزدهم به سختی و با استرس گذشت .

سلام عزیزم خوبی مامانم هفته گذشته خیلی به شما و به ما سخت گذشت  ماجرا از این قرار بود که سه شنبه وچهارشنبه هفته پیش ما اسباب کشی داشتیم و من این وسط با اینکه وسیله سنگین زیادی رو بلند نکردم از ابس از دست کار گرا حرص خوردم و هی همراهشون بودم البته یکمم به خودم فشار آوردم و خم وراست زیاد شدم و هی جعبه ها رو هل دادم این ور واون ور  و.......   خلاصه شب که رفتیم خونه خودمون  دیدم چند لکه خون ریزی کردم و وقتی به منیژه جون گفتم سرم داد کشید و گفت از بس که آروم وقرار نداری برو بخواب  منم رفتم که دراز بکشم که دیدم واااای خونریزیم بد تر شدم که زدم زیر گریه وبعدش دیگه مامان  منیژه و باباقاسم هم ترسیدند ومنو آوردن خونه مامانی ومن زنگ زدم به خانم جلالی و بنده خدا اونم ترسوندم  وزنگ زد به همکارش  تو رشت و سریع منو منتقل کردن بیمارستان گلسار و بعد از چکاپ کردن گفتن فعلا خطر رفع شده ولی یک هفته استراحت مطلق داشتم خلاصه اینکه این هفته چقد هول داشتم که نکنه دوباره اتفاقی بیفته  ولی هرچی بود تموم شد. 

پسندها (1)

نظرات (0)