طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

هفته پانزدهم

1393/7/23 10:03
نویسنده : مامی مهدیه
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم خوبی نفسم منکه عالی هستم الانم سر کارم هستم و امیدوارم جای شما تو شیکم مامان نرم و گرم باشه اینروزا تقریبا به زندگی عادی خودم برگشتم فقط زود خسته می شم و حتما باید بین کارام وقفه بندازم تا یه استراحت کوچیک کنم و بعدش ادامه فعالیت هامو از سر بگیرم جونم برات بگه از اتفاقای این این هفته این بود که شنبه عروسی داشتیم عروس هم خانم دکتر گلمون بود ماشاءالله چقد ماه شده بود. که خیلی خوش گذشت به من بعداز ظهرش رفتم خونه مامان منیژه 2 ساعت بعدش هم فرناز و خانم پورمحسن و خانم مرادی (همکارام ) اومدن خونه مامانم و خوشگلشون کردم و بعدش بابا قاسم اومد دنبالمون ومارا برد عروسی خیلی خوب بود به هممون خوش گذشت. دوشنبه هم خیلی به من خوش گذشت ناهار خونه مامان منیژه بودم پفک نمکی عمه هم اومده بود اینقده ناز شده ماشاءالله دلم می خواست گازش بگیرم ولی دلم نیومد تپلی رو بخورم بوس عمه براش یه دونه تل سر کشی خوچل با یه بلوز و شلوار  ناز که البته سایزش براش بزرگ بود با یه گل سر خوچل خریده بود که انشاءالله به سلامتی بپوشه و ازش استفاده کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)