طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

هفته شانزدهم بارداری

1393/8/3 11:14
نویسنده : مامی مهدیه
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی نفسم من عالی هستم چون می دونم دارم به لحظه دیدارمون نزدیک تر می شم و این باعث شده خیلی خوشحال باشم چون من وبابا واسه به دست آوردن شما خیلی انتظار کشیدیم و بعضی وقتا هم ناامید می شدیم و خدارو شکر روزای سخت هرچی بود تموم شده و و ما می تونیم تا 5 ماه دیگه شما رو در آغوشمون بگیریم خداروشکر این هفته  رو هم  دوتایی با هم با آرامش پشت سر گذاشتیم دیگه خبر  این که دیروز جمعه خونه دایی جونی دعوت بودیم  گل دختری مون همش بی حال بود و می خوابید و منم داشتم  توبغلم نازش میکردم که حسابی عمه رو شیر بارون کرد و منم سر تا پا شیری شده بودم و همه حسابی بهم خندیدن و منم گفتم مگه چیه اصلان هم خنده ندارهزیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)