طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

هفته بیست و یکم

1393/8/28 19:16
نویسنده : مامی مهدیه
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم خوبی عزیز دلم چه خبر کجایی خبری ازت نیست عین موش موشی ها گرفتی خوابیدی مامانم  نه سری نه صدایی نه تکونی نکنه از اون دخملی تنبل ها هستی از الان بهت بگما دخمل من باید زبل خانوم باشه نه شل و ول  وارفته بعضی وقتا خیلی نگران می شم نکنه بلایی سرت اومده باشه چرا زیاد تکون تکون نمی خوری  شاید به بابایی رفتی اخه باباجی هم خیلی آرومه و زیاد اهل جنب وجوش نیست درست برعکس من که یه جا نمی تونم آروم بگیرم. یه روز کامل اگه خونه باشم مثل دیونه هامی شم  حتما باید یه دور کوچیکم که شده برم بیرون بغل  ولی فکر کنم شما شخصیتت به بابات کشیده که اینقدر آرومی اشکالی نداره در مورد اسمت هم خیلی تو این چند روز فکر کردیم اسمایی که منتخب شدن: هلما: به معنی خیلی صبور که از القاب حضرت زینب(ع) هستن. طهورا: به معنی پاکیزه . محیا: به معنی زندگی. محنا: که از معنی اش زیاد خوشم نیومدبه معنی خضاب کردن ولی ریتم گفتاری شو دوست داشتم. مرسانا: هدیه زیبای خداوند(البته بابایی تایید نکرد).

شایسته: به معنی درخور ,سزاوار و لایق. شکیبا: به معنی صبور . یسنا: به معنی ستایش کننده. البته مامان منیژه ساجده رو هم پیشنهاد کرد که تایید نشد. فعلا بین این اسما من وبابایی  روی طهورا به توافق رسیدیم ولی مطمئن نیستم تا آخرش همینو بزاریم .اگه اسم قشنگتری پیدا کردیم حتما اونو انتخاب می کنیم.

پسندها (1)

نظرات (0)