طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

هفته بیست ودوم

1393/9/10 10:34
نویسنده : مامی مهدیه
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم این چند وقت سخت درگیر جا به جایی و مرتب کردن وسایلای خونه هستیم  منم  انگار نه انگار که باردارم  وجفتم پایینه تا تونستم وسایل جا به جا کردم  وبعدش شبا عذاب وجدان  می گرفتم که چقد بهت فشار آوردم  ببخش منو مامانم آخه بابات خیلی خونسرده و با آرامش هرچی تمام کاراشو انجام میده و اصلا براش مهم نیست که وسایل زندگی مون 3ماه که تو جعبه دارن خاک می خورن درست برعکس من که جوشی هستم و باید سریع همه چی رو مرتب کنم و دوست دارم خونه همیشه برق بزنه  خوب دیگه هرکدوممون خصوصیات اخلاقی خاص خودمونو داریم متفکر دیگه کاریش نمی شه کرد نه ولی خیلی نگرانت  هستم که خدایی نکرده اتفاقی برات نیفته خدا خودش تو رو برام حفظ کنه و صحیح و سالم تحویلم بده خدا کنه این چند ماه هم با سرعت نور بگذره و شما به سلامت به دنیا بیای راستی دیگه کمد اتاقت هم نصب شده یه کمد دیواری صورتی و سفید ساده نمی دونستم چه شخصیت کارتونی  برای درب کمدت مناسبه واسه همین ساده سفارش دادم بعدش خودم برات برچسب می خرم می چسبونم . اتفاق دیگه ای که تو این هفته افتاد این بود که پرونده درمانی خودمو بردم پیش یه متخصص  زنان تا حالا همه کارای من وشما  زحمتش رو دوش خانم جلالی ( ماما) و خانم دکتر خودمون( دکتر غلامی پور) بودش . ولی دیگه رفتم پیش یه متخصص که برای زایمان هم به مشکلی برنخوریم چون زایمان من یا هفته آخر اسفنده  یا هفته اول  عید(1394) می شه  که امیدوارم اون مرحله رو هم به سلامت سپری کنیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)