طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

هفته سی ودو بارداری

1393/11/14 11:01
نویسنده : مامی مهدیه
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شوشو ی مامان خوبی عزیزم  یک شنبه مامان خیلی ترسیده بود چونکه رفته بودش سونوگرافی و جواب سونو رو اشتباهی تفسیر کرده بود. این شد که گریان ونالان رفتم سراغ ماما خودم( خانم جلالی عزیز) بنده خدا تا قیافمو دید وحشت کرد اینقد استرس داشتم که اصلا صدام در نمی مومد سلام بگم بنده خدا وقتی سونو رودید گفتش هیچی نیست بچه دلمو ترکوندی منم هاجو واج گفتم مطمئنی؟؟ بعدش یکم فکر کردم و متوجه اشتباهم شدم  چون دوران دانشگاه کتاب کودکان استثنایی داشتیم که راجع به بچه های هیدروسفالی و میکروسفالی نوشته بود وتو برگه سونو شما نوشته بود وضعیت فعلی شما سفالیک که نحوه ایستادن شما رو داخل رحم توضیح داده بود و من مادر نادان و حواس پرت سکته کردمکچل  سوت ولی هرچی بود گذشت. خدارو شکرکه بخیر وخوشی گذشت .صبح رفتم دوباره پیش خانم جلالی و ازشون عذر خواهی کردم  و بنده خدا خندید و گفت اشکالی نداره ولی بدجوری منوترسوندی بچه.دیگه نمیخوام به اون روز فکر کنم اصلا حالم خوب نبود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)