طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

دخملکم 1 ماهه شد

1394/2/2 10:44
نویسنده : مامی مهدیه
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مخصوصا دختر نازم که 1 ماهش تموم شد

جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن                                                                                                                                                       دختر قشنگ و نازم 1 ماهه شدنت مبارک انشاءاله که 100 ساله بشی عزیزم جشنhttp://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

                           

توی 1ماه اول روزها و شب های سختی رو جفتمون پشت سر گذاشتیم سخت برای دخترم از اون جهت که نمی تونست خوب شیر بخوره و یا دلیل گریه های شبونش رو نمی فهمیدم و سخت برای من چون با وجود درد در محل بخیه جراحی باید به امور این طفل معصوم رسیدگی می کردم ومهمون داری و بیخوابی و ... امیدوارم زودتر چله جفتمون تموم شه تا بخش دیگه ای از مشکلاتمون حل بشه و از همه بدتر که من زیاد مرخصی ندارم و زود باید برگردم سر کارم . روز اول که تو بیمارستان طهورا رو دادن دستم گریم گرفته بود که چجوری باید این فسقل خانومو بزرگ کنم گریه اخه همش 2900 گرم وزنش بود تازشم تو چند روز اول حدود200 گرم هم بخاطر زردی و ناتوانی در شیر خوردن  وزن کم کرد دلخورخطا تا وقتی که خونه مامانم مستقر بودم کلیه امور نظافتی این خانوم خانوما به عهده مامانم بود ولی بعدش که اومدم خونه خودم مجبور شدم به خودم مسلط بشم و اروم اروم شروع کنم به نظافتش و تازه دیروز ترسان و لرزان با کمک همسرم حمومش هم دادم بازم ممنون از خدای خوبم که تو این مرحله هم محافظ من و دخترم بود الانم که دارم پستمو به روز رسانی می کنم دخملکم تو بغلمه چون بیدار شده بود و داشت گریه میکرد ارومش کردم و بهش شیر دادم  بعد همینجوری بغل کرده دارم وبلاگشو  ثبت می کنم خندونک دارم  سعی می کنم نحوه گذاشتن عکساشو تو وبلاگ یاد بگیرم  ولی هنوز موفق نشدم غمگین ولی با وجود وقت کمی که دارم تلاش می کنم چشمک

                           

پسندها (1)

نظرات (0)