طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

نیمه شعبان مبارک

1394/3/15 7:35
نویسنده : مامی مهدیه
582 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نیمه شعبان رو به همه نی نی جونا و ماماناشون تبریک میگم

اللهم عجل لولیک الفرج

               

اعیاد شعبانیه رو به همه مسلمانان تبریک عرض می کنم امیدوارم تنتون سالم و دلتون خوش  باشه به امید روزی که ظهور امامون تیتر همه وبلاگا و سایتای خبری باشه آمین.

تو شهر ما هم نیمه شعبان رو  جشن گرفتند و من هم نذری داشتم (نذرم واسه به سلامت به دنیا اومدن دخملی بود) که با کمک مامان خوب و همیشه در صحنه ام تونستم شربت و شیرینی بین مردم پخش کنم البته زن داداشم هم واقعا کمکم کرد که همین جا ازش تشکر می کنم و همسری که واقعا زحمت کشد کمکم کرد  وپدر مهربانم که اگه نبود باید کلمن شربتو با پای پیاده می بردیم تا خیابون( چون ماشین خودمون خراب بود) خلاصه دست همشون درد نکنه انشاء الله خدا به خانواده عزیزم سلامتی و تندرستی بده و یه تشکر ویژه از طهورا جان و فاطمه زهرا جان که با ما همکاری کردند و خانومای خوبی بودندو بهونه گیری نکردند و شیرشونو خوردند و لالا کردند.

ممنون از همه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)