طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

دومین ماهگرد دخملی

1394/3/15 6:44
نویسنده : مامی مهدیه
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانا و نی نی های مهربون این روزا دخملکم حسابی بازیگوش شده و میخواد زودتر با همه چی آشنا بشه واسه همین  زیاد میلی به شیر خوردن مثل سابق نداره  و مدام گریه می کنه ووقتی دستاشو میگیرم خودشو به حالت نیم خیز بلند می کنه واگه دوباره به حالت قبلی برگردونمش  دیگه وضعیتمون میشه این جوری گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

حالا اگه بلندش کنم و شروع به راه رفتن کنم ومطوئن بشه که دیگه قرار نیست بهحالت خوابیده در بیاد میشه اینجوریآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرام

اگه خمیازه بکشه ومن  بزارمش روی پاهام تا تاب تاب بدم بخوابونمش میشه اینجوریغمگینغمگینغمگینغمگینغمگینغمگینغمگینگریهگریهگریهگریهگریهگریه

واگه دوباره بلند شم وراه ببرمش بعد ا چند دقیقه گریه کردن روی شونه هام  میشه اینجوری خوابخوابخوابخوابخوابخوابخوابخوابخوابخوابخوابخوابخوابخوابخواب واگه دوباره خبیلی آروم بزارمش پایین میشه اینجوریگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه واگه دوباره پاشم راهش ببرم آرامبغلآرامآرامآرامآرام وبعداز 20دقیقه یا بیشتر راه بردن خوابخوابخوابخوابخواب

و اینجوری میشه که دیگه توانی برای مامان نمی مونه که بخواد زود به زود بیاد و وبلاگشو به روز رسانی کنه  به افتخار همه مامانای مهربون

                    جشنجشنجشن

اینم قیافه منه که بعد از کلی زحمت دخملی رو می خوابونم خستهخستهخستهخسته

ولی با تمام این شرایط من عاشق دخملکم هستم محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

دخمل  عزیزم یکی یه دونم ورودت به 2 ماهگی مبارک

                              

دوستت دارم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)