طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

24 مهر همایش شیرخوارگان حسینی

1394/7/28 23:56
نویسنده : مامی مهدیه
472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان با شروع ماه محرم درگیر تهیه لباس علی اصغر (ع) بودم که تو همایش با هم شرکت کنیم این اولین محرم شما هستش که در کنار مایی البته سال قبل تو شکم مامان بودی و یه جورای دیگه حضور داشتی ولی امسال رسما و با لباس مخصوص بردمت مراسم که البته بخاط اینکه خواب بودی دلم نیومد صبح زود بیدارت کنم و اجازه دادم که خودت از خواب پا شی و بعد که رفتیم مراسم اینقد شلوغ بود که اصلا جایی برای سوزن انداختن نبود واسه همین من وشما رفتیم جلوی درب مصلی و وچند دقیق ای سرپا وایستادم که طبق معمول

آسمان شمال شروع به باریدن کرد و منم دیگه جایز ندونستم شما رو زیر بارون نگه دارم  این شد که زود برگشتیم تو ماشین و بابا گفت اشکال نداره همین کوچولو هم کافی بود و یه سر رفتیم تا باغ تا بابا یه سری وسایلشو برداره و بعدش برگشتیم خونه .واسه ناهار هم رفتیم پیش مامان مهربان و عصر هم با باباجون رفتیم یکم دور دور و غروب اومدیم خونه  بعدشم شام خوردیم و لالا. کل ماجرا همین بودبی حوصله

طهورا قبل رفتن به همایش طهورا جان قبل رفتن به همایش شیرخوارگان حسینی

                                                          طهوراجان بعد از بازگشت به منزل                                                                      طهورا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)