طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

السلام علیک یا امام حسن عسکری

1394/9/29 12:55
نویسنده : مامی مهدیه
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم این چند روز اینقد درگیر بودم چه تو محل کار و چه تو خونه که فرصت کافی برای پست گذاشتن نداشتم البته یه بارم که وقت کردم پست بزارم آخرش دستم خورد به دکمه دیلیت و همه مطلب پاک شد و بعدش شما بیدار شدی و شروع به گریه کردی و منم دیگه فرصت نکردم  دوباره ثبت وقایع کنم . عزیزم الان 2هفته ای هست که با برگشتن بابا از ماموریت ما برگشتیم خونه بعدا عکس سوغاتی هایی که بابا برات خریده رو میزارم برات. این چند روز شما دچار سرما خوردگی و سرفه شدی که بردیمت دکتر و براتون دارو تجویز کردن .این روزا حسابی واسه بابا ذلبری میکنی و وقتی میری بغلش دیگه دوست نداری بیای پایین و اگه شما رو بزاره پایین چنان گریه ای می کنی که دوباره مجبور میشه بغلت کنه .

امروز شهادت امام حسن عسکری هستش و غروب هم آغاز امامت  امام زمان هستش که هم تسلیت و هم تبریک و تهنیت عرض می کنم .

ناز مامان حسابی به اجسام گرد واکنش نشون می دی و عاشق توپ بازی هستی جمعه هم که رفته بودیم خونه عمه اکرم تا با تاخیر تولد علی جون رو تبریک بگیم حسابی با توب بزرگ علی جون مشغول بازی بودی اینجوری که باید دستتو میگرفتم تا تاتی کنان بری پیش توپ و شروع به شوت کردن توپ کنی و بعدش ذوق زده میشدی .

 

پسندها (1)

نظرات (0)