طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

یلدا مبارک

1394/10/16 10:58
نویسنده : مامی مهدیه
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه سلام به بلندای طولانی ترین شب سال

 

        

 

عزیز دلم من و شما  بابا اولین شب یلدا رو با هم داشتیم که  امیدوارم حداقل 100 تا شب یلدا مثل این در کنار هم داشته باشیم  البته شما پارسال این موقع تو شکم مامان بودی ولی امسال یه لطف دیگه ای داشت دوربرمون خدا رو شکر حسابی شلوغ بود  اولش که رفتیم خونه مامان و مهربان و بابا رحیم  و بهشون سر زدیم و بعدش رفتیم خونه مامان منیژه و بابا محمد رضا  بعد شام دایی محمد و فاطمه جون با زن دایی اومدن و جمعمون حسابی جمع شد. البته ببخش که با تاخیر ثبت وقایع می کنم چون نت نداشتم این مدتخندونک انشاءالله که همه خانواده ها جمعشون جمع باشه و دلشون شاد باشه

عزیز دلم شب یلدا مصادف بود با تولد همکارم (خاله نوشین) که جشن دندونی شما اومده بودن و خاله محبوبه (خاله خودم) که جا داره همین جا تولداشون رو تبریک بگم و براشون آرزوی سلامتی و طول عمر کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)