طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

نوروز 1395

1395/1/3 22:41
نویسنده : مامی مهدیه
656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه سلام قشنگ و بهاری به دختر بهاری خودم سال نو شما مبارک 

 

 

 

      و از همه چیز مهم ترواسه مامان تولد شماست گل من

 

          تولدت مبارک

  

 

عزیزم امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی و تنور دلت گرمه گرم باشه.

 

دوستت دارم دخمل گلم

عزیزم چون گرفتن تولد روز اول عید ممکن نبود 2روز با تاخیر یعنی امروز سومین روز بهار 95 مراسمی در

منزلمون گرفتیم و خانواده پدری شما رو دعوت کردیم 6 تا عمه ها و 3تا عموها به همراه خانواده تو خونمون

بودند. اول مراسم ناهار و دید و بازدید های عید و بعدش بابا رفتن کیک تولدت رو تحویل گرفتن و مجلس به

صورت رسمی دیگه شد مجلس تولد.

کلی شادی کردیمو  خندیدیم و کیک خوردیم  دست و شعر و ....

عکساشو برات میزارم تا یادگاری ازم داشته باشی

اینم عکس دخملی در کنار سفره هفت سین

               دوستت دارم مامان جون

پسندها (1)

نظرات (0)