طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

خرداد 1395 و 14 ماهه شدن طهورا

1395/3/5 16:49
نویسنده : مامی مهدیه
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم اینروزا حسابی به شما خوش میگذره چونکه مامانی  کاملا در کنار شماست . بنا به دلایلی مامان از

کار برکنار شدالبته بگم کلا کلینیک درمانی ما بسته شد. ودر این مدت گرفتاری های اداری زیادی داشتم و نتونستم

بیام وبلاگتو به روز رسانی کنم که از این بابت پوزش میطلبم .هر اتفاقی هم که بیفته و گرفتاری برام پیش بیاد بازم شما اولویت اول زندگی من هستی فقط فرصت نشستن پای کامپیوتر و موبایل رو تو این مدت نداشتم .

البته اینم بگم تو اینستا گرام هم برات پست گذاشتم . که خیلی راحت تر از وبلاگه هم از لحاظ گذاشتن عکس و هم

نگارش مطالب . فقط امیدوارم ثابت بمونه  و یه وقت پاک نشه. اینروزا تا اومدم خونه کلی باهات بازی کردم و مثلا من

گربه میشم و می اوفتم دنبالت  و لیست میزنم و شما هم ریسه میری از خنده . تفریح دیگه تاب بازی هست که هم

تو خونه تاب داری و هم بابایی تو باغ برات تاب نصب کرده و شما هم کلا عاشق تاب بازی , تا چشمت به تاب می

افته میگی   تاب تاب   عااااصی   (یعنی تاب تاب  عباسی)  و وقتی سوار تاب میشی کلی ذوق میکنی

دیگه اینکه  کلا چسبیدی به من  تا اونجایی که من اجازه تا دستشویی رفتن رو ندارم چون ازت یه فاصله ای پیدا میکنم که خوشایند شما نیست و اگه من در دستشویی رو ببندم که دیگه خونه رو خراب میکنی رو سرت  گریه

و این است شرح و حال اینروزای مادری کردن من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)