طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

رمضان 1395 مبارک

1395/3/20 12:18
نویسنده : مامی مهدیه
195 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیزم امسال ماه رمضان مصادف بود با  18 خرداد و احتمالا تا 15تیر ماه تموم میشه و ما با امروز سومین روز

رمضان رو میگذرونیم.

 

یکدانه مادر روزه دار و یک دانه دخملی پر انرژی و شیطون بلا گیج

ما شبا ساعت 3:20 دقیقه بیدار میشیم برای صرف سحری و اذان صبح ساعت 4:02 دقیقه هست و بعد از طی

روزه داری به مدت حدود 17ساعت افطار میکنیم . دیگه دمدمای غروب  ازبس با شما سر و کله میزنم چشام

هی سیاهی میره ولی خب  میگذرد این هم . امیدوارم بتونم با نشاط و سلامت توشه ای از فضائل این ماه

برچینم . اما دخملی در حال گریه  که بریم  دده و من دیگه فرصت تایپ مطلب رو ندارم.

ززززززززززز ز زززززززززززززلبببببببببببببببببببرذلذذذذذذذذاعادللل  بببببببببب

گوشه ای از بیانات دخملی بودن آرام تا بغلش کردم شروع کرد به تایپ  وااااااای من برم سرشو گرم کنم تا

خودشو نکشته

پسندها (1)

نظرات (0)