طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

پایان شش ماهگی و ورود به 7ماهگی

1394/7/6 11:51
نویسنده : مامی مهدیه
472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان قلب مامان  عسل مامان قربونت برم عزیز دلم فدات شه مامان که اینقده ناز و قشنگی

قربونت برم چهارشنبه یعنی 1 مهر 1394 شما شش ماهگیت تموم شدو من ومامان منیژه شما رو بردیم واسه واکسن شش ماهگیت الهی بمیرم که اذیت شدی قربونت برم . این واکسن بیشتر از واکسنای قبلی شما رو بیحال و بد عنق کرده بود . خدارو شکر الان حالت بهتره عزیزم فقط باید یه آزمایش خون بدی واسه چک کردن کم خونی و یه شنوایی سنجی ببرمت که از سلامت گوشات که الانشم مطمئنم ، مطمئن تر بشم  اینقد که هشیار میخوابی اگه کسی راه بره ویا عطسه کنه سریع بیدار میشی و واکنش نشون میدی قربونت برم   تازه قراره جمعه یعنی 10 مهر مصادف با عید غدیر  برای شما جشن دندونی بگیرم و این روزا در تدارکات جشنت هستم .

برای دعوت کردن مهمونا برات کارت دعوت چاپ کردم

برا پذیرایی هم میخوام میوه و کیک  وشربت و سالاد الویه وآش رشته و ماکارونی سرو کنم

تازه نوبت آتلیه و آرایشگاه  هم گرفتم که با بابا قاسم بریم یه عکس یادگاری بگیریم

برای تزیینات جشنت هم چند روزه که درگیر م  با مقوا  شکلک به صورت دندون درست کردم و  وگیفت جشنت هم تا فردا آماده می کنم .

دیگه باید صندلی بگیریم و چیدمان خونه و نظافت کردن خونه  و کلی کارای ریز دیگه مونده که باید انجام بدم

تازه  تزیینات لباس شما و تهیه یه تل به رنگ لباست که هرچی گشتم آماده پیدا نکردم و بنابراین خودم باید دست به کار بشم و لباساتو ست کنم .

واااااااااااااااااااااااااای خدای من چقد کار دارم و خودم خبر ندارم غمگین ولی اشکال نداره انشاء الله همیشه  به شادی و خوشی باشه و همش واسه اتفاقای خوب تلاش کنیم خجالت

       و در آخر این یه مامان عاشقه که به دخمل کوچولوش می خواد بگه

                                              عاشقتم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)