طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

پایان هشت ماهگی و ورود به ماه نهم

1394/9/2 11:55
نویسنده : مامی مهدیه
497 بازدید
اشتراک گذاری

توکل بر اسم اعظم الله

سلام دخمل نازم ورودت به نهمین ماه زندگیت رو تبریک میگم

 

 

 

دخملکم ورودت به ماه نهم خیلی دردناک بود چون دندونای بالا دارن در میان و به شدت شما رو اذیت کردنغمگین خیلی تب داشتی و تمام تنت گرم بود و تو این دو روز همش برات شیاف و شربت استامینفن و دیفن هیدرامین استفاده کردم و مدام پاشویه دادم تا یکم گرمای تنت کم بشه عزیز دلم این روزای سخت هم میگذره فدات شم  من و مامان منیژه همیشه درکنارتیم . دخملم حال و حوصله نداره و خوب غذاشو نمیخوره و وقتی شربت استامینفن می بینه میزنه زیر گریه چون میدونه قراره یه چیز تلخ بخوره .قربونت برم عزیزم طاقت بیار رفیق.

دخملکم برای اینکه سرتو گرم کنم تا درد و تب یادت بره کلی باهات بازی کردم و بردمت حموم تا تنت خنک بشه

 

 

دخمل نازم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)