طهورا جانطهورا جان، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی شیرین من و همسری

روز زن مبارک

1395/1/11 12:47
نویسنده : مامی مهدیه
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  روز زن و روز مادر رو به همه مامانای خوب سرزمینم تبریک میگم محبت

مامان جون دوستت دارم و ممنونم بخاطر اینکه همیشه هوامو داشتی و هنوزم جورمو میکشی و الانم گرفتاری

هام رو دوش توئه  .تازشم داری بچمو بزرگ میکنی و اگه نبودی طهورای بیچاره چه بلا هایی که سرش می

اومد. تازه هم مادرمی  هم خواهرمی هم پرستار بچمی هم مشاور اعظم منی هم جور کش من در تمام

سختی هامی کلا اگه دور از جونت یه وقت نباشی من وا میرم . هیچی دیگه تموم میشم گریه

 

دوستت دارم همه چیزم

 همه وجودم

ای بهترینم

 ای مادر من.

واما این روزای ما :

اولش اینکه حال طهوراجون زیاد خوب نیست و درگیر سرفه زیاد هست و با این وجود هنوز نتونستم واکسن یک

سالگیش رو تزریق کنه و این شده برام چالش بزرگ.متفکر

واما چند روز اخیر درگیر تدارک هدایای روز مادر واسه مامانامون بودیم و چون مامانای ما به شدت علاقه مند به دیگ

و قابلمه هستن دیگه به توافق رسیدیم بهترین گزینه همون قابلمه هست. و اون وسطا منم یه سرویس دیگ

دسینی  صورتی رنگ دیدم و خیلی خوشم اومد و همسری هم منو سوپرایز کرد و برام به مناسبت روز زن دیگ خرید

البته ماهی تابه دو طرفه و شیر جوش دیگه نخواستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)